niedziela, 10 lutego 2013

Kwiatuszek i miś.

Witajcie.Znowu długo mnie nie było.Powodów wiele,ale nie będę się o nich rozpisywać,bo po co :)
Na pewno najważniejszym z nich jest brak czasu.Teraz są u nas ferie i mam tydzień urlopu więc może uda mi się zaglądać tu trochę częściej.
Zacznę słodko i dziecięco :)
Na zamówienie,dla małej dziewczynki ,powstał taki oto Kwiatuszek



i literki do kompletu

 A dla synka pewnej bliskiej mi osóbki ;) miś :

 
Dziś tak króciutko,bez pisaniny.Jakoś nie mam o czym... 
Pozdrawiam Was cieplutko. Miłej niedzieli.

31 komentarzy:

  1. sa przesliczne...jedno piekniejsze od drugiego...misiem jestem oczarowana!!! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Que bonitos muñecos para los niños pequeños, me encantan!!!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i kwiatkoludzik (pomysłowo!) i literki, ale miś najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku,jaki ten kwiatuszek jest cudny,a miś...taki do przytulania:))Słodziaki<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowy kwiatuszek, a miś bardzo przytulaśny, Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Miś fantastyczny a kwiatuszek też super, taki optymistyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powaliłaś mnie na kolana tymi przytulankami - miś jest przecudny, a kwiatuszek REWELACYJNY!!! Baaardzo mi się oba podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane,dziękuję!!! Jak cudnie czytać Wasze miłe słowa! Od razu cieplej się robi na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I kwiatuszka i misia, każda dziewczynka pokocha :) Są urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zabaweczki-w sam raz do przytulania.Marzenie każdego dzieciaczka i ...niejednego dorosłego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę kwiatka na dwóch nóżkach :-) Śliczny jest, zresztą miś tez! Kurcze, tak rzadko wpadasz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne przytulanki takie puszyste, wyglądają na bardzo mięciutkie. Ciekawy pomysł na kwiatka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mis jest cudny . Bije niejednego sklepowego na głowę :-) No i fakt , wyglądają na mięciochy okropne ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne :) Ogromnie mi się podobają

    Pozdrawiam
    Marta
    http://marta-berceuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Que lindos! A menina Flor com a borboleta e o Urso.O nome EVA também está tão delicado.
    Um abraço de Fernanda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne przytulanki :) Naprawdę rewelacyjny blog *.* Będę wpadać częściej ;)

    Obserwuję-->http://in-love-with-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jagienko, życzę Ci wszystkiego, co najlepsze !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki piękny Misio! muszę się u Ciebie porozglądać, bo z zaglądaniem na blogi też u mnie jakoś słabo ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki słodki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Excellent items from you, man. I have take into account your stuff previous to and you are
    simply too great. I really like what you've got right here, really like
    what you're saying and the way during which you say it.
    You make it enjoyable and you continue to take care of to stay it smart.
    I can't wait to learn much more from you. That is really a great site.


    Feel free to visit my page :: making a youtube thumbnail

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezwykle fascynujące miejsce a także świetnie czyta się twoje teksty :) Wyczekuję na kolejne a także zapraszam do siebie na moją strone internetową - zapewne jeszcze nie raz w to miejsce wpadne przeczytać twoje teksty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam na blogu Koronki Twój miniaturowy cardigan i pełna podziwu jestem dla Twoich innych prac. Śliczne są Twoje prace i precyzyjne :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hello

    Thats a very nice post, i say thank you for share your knowledge with us, very kindly.

    Hope to read more nice article around here,

    take care

    Your follower,

    Salvatore from Loja de Roupas Fitness Femininas no Brasil. Compre Moda Fitness casaco feminino academia com estilo, qualidade e os melhores preços do mercado. Encontre top feminino fitness, jaquetas e casacos, roupas e academia, ciclismo, cross fit, moda casual e muito mais!
    Conheça tambem as Usina Itaipu no Brasil

    OdpowiedzUsuń