niedziela, 23 grudnia 2012

Życzenia z pod kołdry :)

Zamiast cieszyć się ciepłą atmosferą zbliżających się świat leżę w łóżku z gorączką i bólem wszystkiego... Grypa mnie dopadła i męczy okrutnie :( Dlatego wybaczcie,że nie złożę Wam życzeń indywidualnie,ale nawet światło ekranu monitora przeszkadza.Uwierzcie mi jednak,że każda z Was jest w moich myślach i do każdej z osobna cieplutko się uśmiecham życząc:
Magicznych Świąt Bożego Narodzenia,
prawdziwej zimy za oknem i ciepła rodzinnego,
niepowtarzalnych wzruszeń i zaskakujących prezentów
A przede wszystkim dużo,dużo zdrowia!


13 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę a także Świąt radosnych, spędzonych w gronie najbliższych bez pośpiechu!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. wesołych ,spokojnych i przede wszystkim zdowych swiąt ,wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrówka :) i wszystkiego dobrego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I Wam wszystkim - wesołych Świąt ! :) No i duuużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń


  5. ✬ *  ∗  *☆  ∗  * ☆

    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałych, rodzinnych, pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia oraz cudownego Nowego Roku 2013:)
    Petronelka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, moja, biedna... :-( Ja też doleczyć się nie mogę, dusi mnie i dusi, nie wiem co... A każdy lekarz mówi, nie mogę nic Pani dać bo Pani karmi.
    Aguś, zdrowiej! Przesyłam Ci cieplutkie myśli, myśli o Tobie i o tym, że kiedyś się spotkamy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech, i akurat na Święta... Kuruj się, Kochana! Przesyłam Ci dużo ciepłych myśli na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  9. To jeszcze na ten Nowy Roczek - zdrowia i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdróweczka nieustającego kochana :)
    Niech w Nowym Roku świat będzie dla Ciebie i Twoich bliskich pełen ciepła,
    miłości, spokoju, oby było Cię więcej w tym blogowym świecie, bo tęsknię za Tobą okrutnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku życzę, aby ta 13 była dla nas wszystkich szczęśliwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje serdecznie za zyczenia,ja Tobie i Twoim bliskim takze zycze wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku,aby spelnily sie Twoje wszystkie marzenia! Ja juz nawet przez te usuniecie bloga zapomnialam komu wyslalam zyczenia,a komu nie,chcialam oczywiscie wyslac wszystkim z osobna i wyslalam bardzo duzo,ale napewno nie wszystkim,a to wszystko przez ten cholerny blog:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, takiej nie widziałam...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń