niedziela, 5 lutego 2012

Królik w szkolnym mundurku.

I znów uszyłam króliczka. No cóż taka była potrzeba :)
Królik w mundurku szkolnym jest nieco większy od tych, które szyłam wcześniej.Ma 45 cm.
Tak prezentuje się w całej okazałości.Och!namęczyłam się żeby go postawić,ale udało się :)Zdjęcie "na siedząco" robiło się o wiele prościej :)A tu trochę zbliżeń na poszczególne elementy ubioru.
Biała koszula:Czarne spodnie z rozporkiem i kieszonkami, do których można włożyć np. łapki :)Granatowa kamizelkaA na głowie czarna czapeczka z daszkiem:Mam nadzieję,że się Wam podoba mimo tego,że to tylko kolejny królik :)
Pozdrawiam serdecznie i przesyłam ciepłe myśli,bo nie wiem jak Wam,ale mnie ciepła brakuje BARDZO! Byle do wiosny!

26 komentarzy:

  1. Jaki ekstra luzak :-DD
    Podziwiam staranność wykonania detali. Normalnie mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie mi tam do mistrzostwa...Ale dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Jak Ty to wszystko takie malusie uszyłaś?! Te detale... Normalnie jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No własnie, jak się je zmusi to stoją, choćby przez chwilkę :-) Jest prześliczny i perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo elegancki dżentelmen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy nie za elegancki jak na ucznia :)

      Usuń
  5. Jest fantastyczny, te wszystkie detale. No jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewno, że się podoba! Te łapki w kieszeniach...
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z tymi łapkami w kieszonkach też najbardziej się podobał :)

      Usuń
  7. Witam serdecznie.
    Gościu jest rewelacyjny.Ta biała koszula;) prawdziwy z niego elegant.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Aniu serdecznie w moich skromnych progach i bardzo dziękuję :)

      Usuń
  8. No ,no jaki elegancik :) a ubranko z tymi wszystkimi detalami ma uszyte po mistrzowsku !!
    Podoba mi sie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale elegant! piękny:) i jak perfekcyjnie uszyty!
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny królik, podbił moje serducho od pierwszego wejrzenia.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nieprawdopodobne! jest fantastyczny, a już jego ubranko mnie poskładało.

    cudny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. teraz już wiem gdzie moja chęć robienia się podziała:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny Pan Królik! Mistrzowsko ubrany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny ten króliczek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądając tego króliczka gadałam do siebie: [i]jeeeejuuu[/i] i [i]mistrzostwo świata[/i], a ja rzadko gadam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekny! trafiłam tu przypadkiem i podbiłas moje serce, zostaję!!!!!

    OdpowiedzUsuń